Zakaj potrebujete strokovnjake za fotografiranje izdelkov?

Oblikovanje bannerjev

[row_fluid][one_third]Zdi se, da ni nič lažjega, kot fotografiranje izdelkov. Izdelki se ne premaknejo, medtem ko jih fotografiramo. Ne potrebujejo razlage, kako naj bodo postavljeni. Izdelek postavimo na mizo in ga fotografiramo. Vendar ni tako enostavno. Večina ljudi verjame, da bodo z dragim profesionalnim fotoaparatom brez težav naredili lepe fotografije za svojo spletno trgovino. Ampak, profesionalna fotografija ni samo profesionalen fotoaparat. Naj vam pojasnimo, zakaj.

Da bi dobili lepo fotografijo,  boste potrebovali vsaj dobro (z drugimi besedami drago) osvetlitev. Vaša vgrajena bliskavica, tudi če je zelo močna, bo osvetlila  le sprednjo stran izdelka. Tako boste dobili sliko z več svetlobe spredaj in temo ob straneh. Da bi to spremenili, boste potrebovali dodatne bliskavice.[/one_third]

[one_third]Ok. Kupite jih in jih postavite okrog izdelka. In kaj boste dobili?  Popolnoma temno fotografijo! Zakaj? Ker vaše bliskavice ne vedo, kdaj boste pritisnili na gumb. Da bi jih to naučili, potrebujete dodatno opremo, imenovano sinhronizatorji. Tečete v trgovino in jih kupite. Povežete jih, fotografirate in dobili boste enodimenzionalno fotografijo, brez senc, brez globine. Kaj je zdaj narobe? Svetloba! Uporaba velikega števila luči v tem primeru nikakor ni dovolj.  Morali bi jih pravilno postaviti. Pravilna osvetlitev je točno tisto, kar loči profesionalno fotografijo od amaterske.

No, če ste trmasti in ste pripravljeni porabiti nekaj tednov, da bi naredili bolj ali manj dobre fotografije, vam bo morda uspelo. Končno si naložite fotografije na vašo spletno stran in ugotovite, da kakovost fotografij in barve na njih sploh niso, kar ste pričakovali. Poleg tega so vaše fotografije obrezane.[/one_third]

[one_third_last]Razlog za to je, da vaše fotografije niso optimizirane za internet. Ja, tako pač je! Vse vaše delo ni nič vredno brez postprodukcije. Ali ste utrujeni od poslušanja? Pa sploh še nismo nič govorili o kolažih, Facebook naslovnicah  in drugem oblikovanju…

Kaj imamo na koncu? Stran ste vrgli čas in denar, si načeli živce in – dobil nestrokovno narejene fotografije. Torej je najbolje, da gremo nazaj na začetek in prepustimo fotografiranje svojih izdelkov strokovnjakom, dragoceni čas pa porabimo za razvoj svojega poslovanja! [ratings]

Napišite komentar

Vaš e-mail ne bo objavljen

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.