Fotografiranje izdelkov

Tukaj bomo napisali nekaj pomembnih informacij, ki jih potrebujete ob naročanju fotografiranja izdelkov. Najprej morate razmisliti, zakaj potrebujete fotografije, ker lahko fotografije izdelkov uporabite v različne namene in glede na namen potrebujete različne vrste in formate fotografij.

Na primer: če fotografiramo izdelke za katalog ali spletno trgovino je bolje, da damo izdelke pred enobarvno ozadje.  Dobro je, da fotografu poveste, Kateri del izdelka je treba izpostaviti ali poudariti; na primer tekstura tkanine, kakovost šiva ali morda logotip so podrobnosti, ki naj pretegnejo pozornost kupcev na fotografiji ponujenega izdelka.

Če fotografiramo izdelke za socialna omrežja, bomo poudarili na kreativnost fotografiranja. Lahko dodamo pripomoček, da bi imel vaš izdelek kar najbolj naraven videz. Scenska fotografija tudi lahko pokaže, možnost uporabe vašega izdelka.  Za scensko fotografiranje izdelkov pogosto potrebujemo modele.

Še ena pomembna stvar, ki jo mora vedeti fotograf je velikost fotografij. V primeru, če boste fotografije izdelkov uporablili za socialna omrežja, fotografu samo sporočite, za katero socialno omrežje jih potrebujete. Velikosti fotografij za Facebook, Instagram itd. So navadno standardne.

Če boste fotografije izdelkov uporabili za vašo spletno stran ali spletno trgovino, morate fotografu sporočiti natančne velikosti fotografij v pixlih.  Brez natančnih podatkov bi bila kakovost fotografij na vaši spletni strain izgubljena zaradi programskega spemenjanja velikosti fotografij. O točni velikosti fotografij za spletno stran ali za spletno trgovino lahko vprašate vašega webmasterja.