Seo optimizacija

preverite!

Jasni znaki, da vaša stran potrebuje analizo

  • spletno mesto ne ustvari pričakovane količine novih povpraševanj ali nakupov
  • konverzija je nizka (odstotek nakupov, klicev ali izpolnjenih kontaktnih obrazcev na 100 obiskovalcev)
  • stran nima dovolj obiskovalcev
  • stran ni vidna v spletnih iskalnikih
  • obiskovalci se na strani zadržijo relativno malo časa
  • obiskovalci se zgubljajo na strani
  • stran že dolgo ni bila posodobljena
  • pred kratkim prenovljeno spletno mesto vas nekako ne prepriča…
Just do it!

Pojdi na svojo spletno trgovino kot stranka in se vprašaj..

  • Ali je navigacija ustrezna in poenostavljena?
  • Ali je dizajn dober in moderen?
  • Ali je postavitev prodajnih ter ostalih elementov ustrezna in smiselna?
  • Ali vam hitrost nalaganja spletne strani ustreza?
  • Ali ste dobili vse potrebne podatke za nakup blaga? 
  • Ali vas fotografije izdelkov prepričajo?
  • Ali vam način plačila in dostave ustreza ?

Če so vaši odgovori negativni, potem vaša spletna stran  potrebuje analizo in izboljšave. 

Pogosta vprašanja

Kaj je analiza spletne strani?

Analiza strani je raziskovanje za identificiranje tehničnih težav strani, šibkih točk v uporabnosti, strukturi .. in tako naprej, z eno besedo, vse, kar negativno vpliva na promet, število napak in pretvorbo. Analiza je lahko osnovna, napredna ali specifična (tematska).

Kaj vključuje analiza spletne strani?

Vključuje analizo tehničnega stanja spletne strani (čistost kode, odsotnost prekinjenih povezav, pravilne preusmeritve, hitrost nalaganja spletne strani itd.), analizo strukture spletne strani (logika nakupa mora biti jasna in primerna za obiskovalca, drugače bo izginil), semantična analiza (kako dobro je vaše spletnа stran optimiziranа za ključne besede, po katerih vas lahko poiščejo vaši potencialni kupci). Na koncu analize dobite poročilo (potovalna kartica) z napakami in rešitvami in/ali priporočili, ki izboljšajo vidnost spletne strani in povečajo promet in pretvorbo.

Kaj je potrebno za izvedbo analize?

Potrebna sta vaše želje in budget:) Analiza se izvaja glede na vaše cilje in budget. Potreben bo tudi dostop do nadzorne plošče in – če obstaja- do plošče Search Console ter do Google Analytics. Če tega ni, potem jih lahko ustvarimo, ampak potem pa bo potrebno počakati vsaj 2 tedna za reprezentativno statistiko obiskov. Poleg tega, lahko po potrebi povežemo tudi druge števce na spletno stran, da bi lahko dobili druge opcije, ki jih Google ne daje.

Kaj je semantično oblikovanje?

Toplo priporočamo, da PRED izdelavo spletne strani naročite storitev semantičnega oblikovanja. To vam bo prihranilo veliko časa in denarja v prihodnosti. Kaj je to? To je zbirka ključnih besed za spletno stran. S pravilnimi ključnimi besedami lahko izberete pravilno strukturo spletne strani, prave url naslove, naslove in podnaslove za optimizacijo strani in bloga. Predelava je vedno dražja od izdelave. Naredite že v začetku vse pravilno.

Koliko stane seo optimizacija spletne strani?

Odvisno od vrste analize in ciljev. Spodaj so prikazani približni cenovni paketi. Toda natančno ceno vam bomo povedali, ko boste natančno določili, kakšen cilj želite z analizo doseči.

Kako izgleda poročilo o analizi?

Izgleda kot seznam napak in zraven – kar je zelo pomembno! – tudi načine za odpravo napak in/ali priporočila za izboljšanje učinkovitosti. Podajamo jasen odgovor, kaj natančno je treba storiti.

Ali cena vključuje storitve popravljanja napak?

Ne, popravljanje napak ni vključeno. Lahko pa popravke naredimo za doplačilo. Druga, cenejša možnost je, da sami popravite nekaj napak, druge napake pa popravi vaš razvijalec. Zakaj on ne more samostojno narediti celotnih popravkov? Ker to sta dva različna poklica, eden je razvijalec, drugi pa seo optimizator.

Kdaj pričakovati učinek po spremembah na spletni strani?

Googlova posodobitev poteka na različne načine, poleg tega so različni pajki odgovorni za različne vidike spletne strani. Včasih lahko pride do sprememb v 1-2 tednih, vendar lahko celotna posodobitev strani traja 2-3 mesece.

Ali jamčite za izboljšanje prometa, konverzije?

Ja, jamčimo, da bo prišlo do pozitivnih sprememb, vendar ne moremo zagotoviti v kakšni količini, ker to določi Google, in natančen razvrstitveni algoritem ni znan. Poleg tega pa vaši konkurenti ne spijo in sprejemajo ukrepe za izboljšanje. Denar vam bomo vrnili, če ne bo prišlo do pozitivnih sprememb, pod pogojem, da bodo vse napake odpravljene in upoštevana priporočila. Izboljšanje stanja spletne strani je timsko delo in pogosto je rezultat odvisen od motivacije in doslednosti dela lastnika spletne strani.

Ali obstajajo popusti za stalne stranke?

Ja, obstajajo. Poleg tega lahko ponudimo popust novim strankam, če bo projekt zanimiv za nas.

To ni strošek, to je naložba v poslovanje!

Cene za diagnozo in zdravljenje vaše spletne strani

Osnovna analiza

traja 1-3 dneva
150
  • analiza robots.txt in sitemap.xml
  • preverjanje stanja indeksiranja spletnih strani
  • analiza kanibalizacije ali podvajanja vsebine
  • preverjanje prisotnocti in ustreznosti metatags in H1-H6
  • preverjanje koda odziva strani
  • preverjanje prekinjenih povezav
  • analiza hitrosti nalaganja strani
  • preverjanje kazni s strani Googla
Zanima me

Tehnična analiza

traja 3-5 dni
250
  • vključuje OSNOVNBO ANALIZO
  • analiza 3 konkurentov
  • analiza varnosti spletne strani
  • preverjanje uporabnosti
  • analiza povratnih povezav
  • analiza delovanja strežnika in predpomnilnika spletne strani
  • analiza spletne strani na mobilnih napravah
  • analiza odzivnosti na naprave
  • analiza komercialnih faktorjev
Zanima me

Napredna analiza

traja 10-14 dni
450
  • vključuje TEHNIČNO ANALIZO
  • preverjanje unikatnosti besedila
  • preverjanje unikatnosti grafične vsebine
  • analiza schema.org in opengraph
  • analiza notranjih povezav
  • analiza https in AMP strani
  • analiza kartice izdelka
  • analiza check out page
  • analiza signalov družbenih omrežij
Zanima me

Seo analiza

traja 7-10 dni
350
  • identifikacijo ciljnega občinstva
  • analiza 3 konkurentov
  • analiza strukture
  • analiza gostote ključnih besed
  • raziskava in izbor ključnih besed in jih grozdenje
  • analiza trenutnih pozicij vaše spletne strani na iskalnikih
  • priporočila za pisanje title, H1-H2, description
  • priporočila za pisanje alt in title za grafične vsebine
  • priporočila za pravilno strukturo spletne strani
  • priporočila za prijazne URL naslove
  • ponovno indeksiranje spletne strani
Zanima me
Lahko tudi naročite ločeno ali katerokoli drugo analizo

Tematska analiza

1 -Analiza zdravja spletne strani

ocenjuje arhitekturo in uporabnost spletne strani. Opredeljuje tudi morebitne vrzeli v strukturi vsebine, tehnične šibke točke in hitrost spletnega mesta. Poleg tega odkriva nove priložnosti za ključne kazalnike uspešnosti (KPI).

2 - Analiza varnosti spletne strani

Analiza varnosti je ena izmed najpomembnejših komponent kompleksne analize spletne strani. Opredeljuje ranljivosti strani za kršitve varnosti. Analiza varnosti preprečuje ogrožanje občutljivih informacij o podjetju ali njegovih obiskovalcih.

3 - Analiza kazni in izterjave

Opazili ste da je promet naglo padel? Mogoče je vaša spletna pridobila googlove sankcije V kolikor vas google kaznuje, bodo vaše strani padle v rezultatih iskalnika, neki na 50. stran ali še nižje, kar pomeni, da obiskovalcev iz iskalnika ne bo več. Google lahko vašo stran kaznuje iz različnih razlogov, naj bo to podvojena vsebina, preveč povratnih povezav (ja, tudi preveč povezav obstaja) in druge črnoklobučne (black-hat) tehnike, ki jih lahko uporabljate, lahko pa jih tudi uporablja vaš optimizator spletne strani, pa tega niti ne veste. Zato je nujno, da se obrnete na strokovnjaka. Prepoznavanje teh kazni razkriva vzrok kazni in predstavlja rešitve za ozdravitev in vrnitev prometa.

4 - Analiza spletnih strani konkurentov

Vaši konkurenti ne spijo. Naročite poglobljeno analizo spletnih strani konkurentov ter njihove vsebine in spoznajte vse njihove prednosti….pa tudi šibke točke! Pozor! Vse spletne strani, ki so na seznamu višje od vas, niso vaši konkurenti. Ne kopirajteslepo njihove promocijske strategije. Vzemite samo najboljše od najboljših! Mi vam najdemo vaše 3 najboljše konkurente in jih analiziramo.

5- Analiza Kanibalizacije ali podvajanja vsebine

Opazili ste, da se vaša spletna stran ne indeksira ali se indeksira slabo? Najverjetneje ima vaša spletna stran podvojene vsebine ali podvojene metatags. Odkar iskalnik Google rangira oz. indeksira vsako stran posebej, mora biti vsaka stran unikatna. Sicer jo ne bo indeksiral. Pišite nam in pomagali vam bomo pri rešitvi te težave.

6 - Optimizacije stopnje konverzije (CRO)

Analiza pokaže, kako potekajo konverzije ali kje se izgubljajo. Dobili boste naša priporočila, kako pretvoriti spletni promet in povečati število strank. Proces obvešča razvoj strateških ciljnih strani in obrazcev, kakšne landing page in obrazce morate dodati itd.. Zato uporabljamo čudovito aplikacijo Webvzor od Yandeksa.

Želela bi, da si vsak lastnik spletne strani odgovori na glavno vprašanje:

"Od kje boste dobili promet?"

Mnogi bodo odgovorili: “Oglaševal/a bom na Googlu.” Ja, to je možnost. Toda poslušajte zgodbo mojega prijatelja, ki je vprašal svoje kolege: »Dolgo me muči vprašanje – kakšen je vaš dobiček? Je dovolj visok? Sam namreč dobim naslednjo statistiko: moj dohodek je 50 tisoč evrov, 12 tisoč od tega plačam za oglaševanje v Googlu, 2 tisoč za oglaševanje na Facebooku, agenciji za oglaševanje plačam 5 tisoč evrov, stroškovna cena blaga je 17 tisoč, logistični stroški 2 tisoč, skupni stroški najemnine in plače – torej stroški upravljanja – 10 tisoč. Konec loncev imam samo 2 tisoč dobička… in to je premalo “. Ste pripravljeni nenehno plačevati za oglaševanje? Imate tak budget? Če ne, potem pa MORATE optimizirati vašo spletno stran, da boste imeli dovolj organskega prometa. Oglejte si prednosti naravnega prometa.

v primerjavi s plačanim obiskom (Ads)

6 prednosti organskega obiska

1

Brezplačen obisk

Stranke vas najdejo same, brez kateregakoli stroška iz vašega žepa.

2

Kakovosten obisk

So bolj aktivne – daljši čas na strani, več obiskanih strani na sejo, višje konverzije 

3

Dober signal za Google

Čim več časa traja obisk stranke na strani, tem bolj je pozitiven signal za Google Rank Checker.

4

Višje zaupanje

Stranka bolj verjame v svoje izkušnje kakor plačlivim oglasom 

5

Višje konverzije

Obiskovalci so bolj nagnjeni k nakupu, zato je konverzija dvakrat višja 

6

Dolgoročni efekt

Naložba v seo optimizacijo izboljša organski promet ima daljši učinek in višje ROI.

Želite dobiti neodvisno strokovno analizo?

Pošljite nam vašo zahtevo s povezavo na vašo spletno stran in v teku dneva dobite naš odgovor ali povabilo na kavo :)
Ta spletna stran vsebuje piškotke. Omogočite piškotke, da vam lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo poglej podrobnosti .
Dovoli piškotkePoglej podrobnosti

GDPR

  • Pregled zasebnosti
  • Strogo nujni piškotki
  • Statistika
  • Trženje
  • Nerazvrščeni

Pregled zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke, tako da vam lahko zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot so prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran in pomagate naši skupini, da razumejo, kateri deli spletnega mesta najdete najbolj zanimive in uporabne.

Vse nastavitve piškotka lahko prilagodite tako, da pomaknete jezičke na levi strani.
Več informacij o našem pravilniku o piškotkih.

Strogo nujni piškotki

Nujno potreben piškotek je vedno omogočen, da lahko shranimo nastavitve za osnovne nastavitve piškotka.

Če onemogočite ta piškotek, ne bomo mogli shraniti svojih nastavitev. To pomeni, da boste morali vsakič, ko obiščete to spletno mesto, ponovno omogočiti ali onemogočiti piškotke.

Statistika

Piškotki za statistiko pomagajo lastnikom spletnih strani razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran tako, da anonimno zbirajo in javljajo informacije.

Trženje

Piškotki za trženje se uporabljajo za sledenje uporabnikom prek spletnih strani. Namen je prikazovanje oglasov, ki so primerni in zanimivi za posameznega uporabnika in zato več vredni za založnike in oglaševalce tujih strani.

Nerazvrščeni

Nerazvrščeni piškotki so piškotki, ki jim bomo skupaj s ponudniki posameznih piškotkov počasi razvrstili. Ti piškotki spletnemu mestu omogočajo, da vam zagotovimo boljšo funkcionalnost in osebno prilagoditev. Lahko jih nastavimo mi ali drugi ponudniki, katerih storitve smo dodali na naše strani. Namen teh piškotkov je, da vam na podlagi vaših predhodnih obiskov in nastavitev ponudimo bolj osebno izkušnjo naše spletni strani. Če teh piškotkov ne dovolite, nekatere ali vse te storitve morda ne bodo delovale pravilno.