Če so vaši odgovori negativni, potem vaša spletna stran potrebuje analizo in izboljšave.
Mnogi bodo odgovorili: “Oglaševal/a bom na Googlu ali v socialnih omrežjih.” Ja, to je možnost. Toda poslušajte zgodbo mojega prijatelja, ki je vprašal svoje kolege: »Dolgo me muči vprašanje – kakšen je vaš dobiček? Je dovolj visok? Sam namreč dobim naslednjo statistiko: moj dohodek je 50 tisoč evrov, 12 tisoč od tega plačam za oglaševanje v Googlu, 2 tisoč za oglaševanje na Facebooku, agenciji za oglaševanje plačam 5 tisoč evrov, stroškovna cena blaga je 17 tisoč, logistični stroški 2 tisoč, skupni stroški najemnine in plače – torej stroški upravljanja – 10 tisoč. Konec loncev imam samo 2 tisoč dobička… in to je premalo “. Ste pripravljeni nenehno plačevati za oglaševanje? Imate tak budget? Če ne, potem pa MORATE optimizirati vašo spletno stran, da boste imeli dovolj organskega prometa. Oglejte si prednosti naravnega prometa.