Kaj ubija promet: primer SEO analize spletne strani

Seo analiza spletne strani

PRIMER SEO
analize spletne strani

Včasih me prosijo za primer SEO analize spletni strani. Z moje strani ne bi bilo prav, da bi objavila  neko analizo za obstoječo stranko zaradi podpisanega NDA, toda za izdelavo nove, posebej za objavo – ja, prosim 🙂 Po dogovoru z lastnikom spletne strani craftsnake.com objavljam primer SEO analize spletne trgovine. Poskušala sem ga napisati v jasnem jeziku, s slikami. Uspelo mi je narediti skoraj kriminalni strip z naslovom “Kaj ubija promet”. 😊

Predgovor

Moj cilj ni, da vam pokažem popolno analizo, bila bi prevelika in dolgočasna in redko kdo bi prebral do konca. Razumem lastnike podjetij, ki ob pogledu na debelo analizo pomislijo, zakaj so se sploh rodili, prišli v e-commerce in je spletno stran lažje ubiti in narediti novo itd. Med SEO strokovnjaki obstajajo statistični podatki, da samo 1% naročnikov upošteva priporočila in začne nekaj delat. Preostalih 99% se pretvarja, da seo analize sploh ni bilo…😊

Vem, da ljudje iščejo preproste rešitve, nekaj takega kot čarovništvo «enkrat – in ste končali!». Vendar ne deluje. Dobra novica je, da informacije, ki jih dajem, niso skrivnost. «Vsak zna kuhati!» (c) To je stvar želje, časa in analitičnih sposobnosti. Želim pokazati, da SEO niso šamanski plesi s tamburinom, ampak v mnogih pogledih preprosto in metodično upoštevanje priporočil iskalnikov. In na SEO optimizaciji lahko veliko storite sami. Za ostalo najemite strokovnjaka. Konec koncev, a želite biti všeč temu tipu, Googlu? 🙂

Kaj je rangiranje spletne strani?

Tako iskalnik oceni vašo spletno stran med drugimi za določeno zahtevo. Koliko prometa dobite, je odvisno od rangiranja strani. (Opomba. Google za razliko od Yandexa vsako posamezno stran mesta rangira ne glede na celotno spletno stran, zato ima vsaka stran možnost, da pride na vrh :). Obstaja šala, da je truplo najbolje skriti na drugi strani SERP … ker tja nihče ne gre! Če je res, da TOP 5 strani zavzame približno 70% prometa, od 5 do 15 položajev dobi preostalih 30%, seveda precej manj. Zato je primarna naloga SEO najti in odpraviti dejavnike, ki vam preprečujejo, da bi se povzpeli na Top.

 Opomba: Analizirala bom samo slovensko različico spletne strani. Ker analitika v Google Analytics (GA) naročnika  ni bila podrobno konfigurirana, in sicer: cilji niso konfigurirani, vrednost dogodkov ni določena, ni prodajnega lijaka, zato delamo s tem, kar imamo

Kateri potencialni promet lahko pričakujemo. In če sploh obstaja?

Obstaja. V državi prevladuje kmetijstvo, tu so tudi hiše in posestva ter kmetije, zato je tema Vrt in Hiša zelo priljubljena. Na to temo so zasedene vse oglasne enote v Googlu. Velika konkurenca je znak razvite teme in velikega povpraševanja.

Oglejmo si iskalni promet po ključnih besedah spletne strani.

Tabla 1. Priljubljenost zahtev (njihova mesečna pogostost) in položaji spletne strani

Potencialni promet spletne strani

Torej skupno približno 3500 zahtev na mesec (in to ne vključuje LSI – latent semantic indexing keywords – dolgorepnih besed). Če svojo spletno stran dvignete na TOP 10, potem lahko glede na CTR ** promet za Slovence pričakujete na ravni 20-90 unikatnih obiskovalcev na dan.

“Click-through rate” ali CTR je način za merjenje uspešnosti on-line kampanj oziroma klikov na povezave.  Glede spletne trgovine je to razmerje količine kupcev k količini obiskovalcev na  spletni strani. CTR izračunamo tako, da število naročil delimo s številom obiskovalcev * 100%. Pri komercialnih poizvedbah je dober CTR za spletne trgovine v TOP 10 med 80 in 15%.

Poglejmo si še en način za oceno prometa, poglejmo ocenjeni promet konkurentov z enim ključem, najbolj priljubljen je panelne ograje.

Slika 1 Približni promet, ki so ga konkurenti prejeli za ključno besedo panelne ograje (unikatnih obiskovalcev na mesec)

gostota ključne besede panelne ograje

Skupaj 682 zahtev na mesec, tj. v povprečju 23 zahtev na dan, tako da, če je spletna stran v rezultatih iskanja na 5-10 mestu, potem lahko s CTR 50-15% dobite od 3 do 12 zadetkov na dan iz samo ene ključne zahteve. Na spletni strani je približno 25 pristajalnih strani, zato jih dobimo 75-300. Ocene obiskov pomenijo, da ena oseba obišče vsaj 3-4 spletne strani, to pomeni, da se njeni obiski štejejo v celoten promet trikrat ali celo štirikrat, kar pomeni, da je dejanski promet 3-4 krat manjši. Torej 21-85 unikatnih obiskovalcev . Ti podatki so povezani z zgornjimi ugotovitvami.

Kaj je 20–90 unikatnih obiskovalcev na dan? V tej temi nimam podatkov o konverzijah, če pa približno sklepamo, da bi moralo biti eno naročilo na 200 obiskovalcev spletne strani (to je najbolj pesimistična možnost, imam primere drugih trgovin, ko je bil opravljen nakup za vsakih 60 unikatnih obiskovalcev), potem se izkaže od 3 do 13 naročil na mesec (optimistična možnost je zagotovo 1 naročilo na dan). To je minimum. Glede na povprečno vrednost  računa in maržo je to zelo dobro za brezplačni prodajni kanal. Naj pojasnimo da, to velja samo za  domači trg in samo za organski promet, ne da bi šteli neposredne obiske in obiske iz socialnih omrežij itd..

Kaj pa zdaj na spletni strani?

Zdaj je promet (glej sliko spodaj) 200 unikatnih obiskovalcev… na leto, tj. manj kot en obisk na dan.

Slika 2 Letni promet od slovenskogovorečih obiskovalcev

letni promet slovencev

Žalostno, kajne? Spoznajmo zakaj!

No, pa gremo!

Običajno se tehnični audit opravi po določenem kontrolnem seznamu (check list), vendar se lahko razlikuje glede na posebnosti spletne strani in določeno nalogo, ki jo da stranka. Zdaj se ne bom dotaknila uspešno opravljenih točk, ampak bom šla neposredno do točk, kjer so bile ugotovljene težave.

Začnemo s prometom

Po največjih zahtevah (glej tabelo 1, prvih deset) je spletna stran med 4–9 stranmi v rezultatih iskanja, kamor nihče ne pride… Edina zahteva TOP10 je “vrtno ognjišče”, žal pa tudi ne prinaša ciljnega prometa, ker … blaga ni na zalogi. In potencialni kupec bo to neprijetno presenečenje izvedel tudi po precej dolgem prenosu …

Tako slika izgleda za obiskovalce, ki spletno stran obiščejo prvič (torej brez cashinga v brskalniku).

Slika 3. Kako novi obiskovalci vidijo spletno stran z največ kliki iz Googla

Kako obiskovalci vidijo spletno stran z največ kliki iz Googla

Zakaj? Ja, ker obstaja 8 fotografij, VSAKA (!) tehta 3 megabajte … in to kljub temu, da je priporočena teža slike približno 100 kb. Zato se prenos zgodi po dolgih 11 sekundah, danes pa v praksi redko kdo čaka več kot 3-5 sekund.

Slika 4. Hitrost prenosa najbolj popularne stranice spletne strani

Hitrost nalaganja spletne strani

Spletna stran ima na splošno hitrost nalaganja približno 5,84 sekund (nekoliko preveč) in 67% bounce rate (do 50% je še normalno, višje pa ne).

Opomba. Kaj je v Googlovem razumevanju „ bounce rate“?  Število obiskov z ogledom ene podstrani )/(število vseh vstopov na podstran). To nam pove, kolikšen odstotek spletnih uporabnikov je obiskalo le eno podstran brez obiska preostalih podstrani.

Za slovenski segment je hitrost prenosa 4,21 sekunde in 64% bounce rate. Mislim, da je glavni razlog nizka hitrost prenosa.

Slika 5. Bounce rate ene strani za segment „organski promet Slovencev“

nizka hitrost prenosa

Kaj je s hitrostjo?

Potrebujete dober vtičnik za keširanje, ki bo obdeloval CSS, skripte, velikosti datotek in še več. Na spletni strani je zdaj nameščen vtičnik za predpomnjenje WP Super Cach. Priporočam samodejno optimiziranje, najhitrejši WP ali WP Rocket z integracijo CDN. Slednji, čeprav so plačljivi (upoštevajte da, obstajajo brezplačne različice, vendar po mojih izkušnjah niso tako neučinkovite kot v različici Pro), vendar naredijo veliko stvari, dodatnih vtičnikov ne bo treba namestiti (ker vsak nov vtičnik otežuje spletno stran). Za optimizacijo slik obstaja veliko različnih vtičnikov, napr. EWWW Image Optimizer, Imagify Image Optimizer, Smush Image Compression and Optimization, nekateri od njih imajo tudi možnost pretvorbe v formate slik webp. Zmanjšajte slike, ustvarite največ 1024X768 slikovnih pik in takoj vstavite nove slike v optimalni velikosti. Dela je veliko … (glej spodaj)

Slika 6. Priporočila za izboljšanje hitrosti nalaganja glavne strani v mobilnih napravah

Guglova priporočila za izboljšanje hitrosti nalaganja

Duplikacije, kanibalizacija in druge napake

Zaradi dejstva, da je bil vtičnik SEO YOST nepravilno konfiguriran. Skratka, kot rezultat imamo nepravilno datoteko Robots.txt in nepravilno oblikovan zemljevid spletne strani sitemap.xml, zaradi česa so v index prišli :

  • Zasebne strani, ki jih v skladu z GDPR sploh ne bi smelo biti, in sicer: strani z naročili, strani za avtorizacijo itd.
  • Vse vrste dvojnikov (fotografije kot priloge, strani virov, / product-tag /)
  • Prazne strani (blog, projekt)

Google zato pregleda veliko nepotrebnih stvari in porabi svoj proračun za pajkanje. In potem tudi vestno odstranjuje smeti in dvojnike iz indeksa.

Zdaj podrobno o vsaki točki.

Zasebne strani

Iz neznanega razloga so prisotne v indeksu. In to je narobe.

Slika 7. Napake v zemljevidu sitemap.xls

Napake v zemljevidu spletnega mesta

Da bi preprečili pojav zaupnih podatkov (na primer osebnih podatkov uporabnika, njegovih naročil itd.) v rezultatih iskanja (SERP), je bolje, da takšnih zasebnih strani ne zapirate z navodilom Disallow v robots.txt. Navodilo »Disallow« pomeni »ne preberi« in »ne glej«. Ukaz ne naredi spletnih strani nevidnih, temveč jim prepreči biti »crawlable«. Na strani, ki je označena z »Disallow,« bodo vhodni linki in citati iskalniku še vedno vidni, ta pa jih bo tudi prepoznal.) Označba »No Index« bolj varen način, če ne želimo, da se stran shrani v podatkovno bazo.

Pomembno! Ne morete uporabljati hkrati Disallow in Noindex, ker eno preglasi drugo. Prav tako v sitemap, ki ga zaprete z oznako noindex, ne morete vstavljati strani.

To se je zgodilo s stranmi / cart /, pri katerih Google vrne mehko napako 404. Preostale dvojnike najdemo v panelu Google Webmaster in jih metodično popravimo s pravilno nastavitvijo vtičnika SEO YOST.

Obstajajo različni dvojniki.

Slike na spletni strani se običajno ne indeksirajo kot datoteke jpg, temveč kot strani z vdelano vsebino. Naj pojasnim, tukaj je slika sama

https://craftsnake.com/wp-content/uploads/2018/07/11.jpg

 

Toda strani, ki “nosijo” to sliko (in ne nosijo več nobene uporabne vsebine), so pravzaprav dvojniki, ki se zaradi prisotnosti jezikovnih različic tudi pomnožijo trikrat.

https://craftsnake.com/?attachment_id=1018&lang=ru

https://craftsnake.com/?attachment_id=1018&lang=sl

https://craftsnake.com/?attachment_id=1018&lang=en

Ni presenetljivo, da mora Google očistiti in odstraniti vso to neželeno vsebino iz indeksa (glejte napake “preusmeritve strani”.) Kdo je kriv? Nepravilna nastavitev Seo vtičnika .

Dvojniki pa se lahko pojavijo tudi zaradi slabe arhitekture in vsebinske zasnove  spletne strani

Na primer, spletna stran vsebuje naslednje strani:

Slika 9. Strani spletnih strani, na katerih URL vsebuje cirilico

podvojene strani

Kot lahko vidite, imajo skoraj enako vsebino in metaoznake. Zato jih Google začne obravnavati kot dvojnike in jih izključi iz indeksa. Poleg tega začnejo kanibalizirati (tj. tekmujejo med seboj za mesto v SERP). Prisotnost takih strani bi bila upravičena, če bi se zahtevale različne velikosti panelne ograje. Jih pa ni. In nima smisla za vsako velikost ograje delati posebne strani.

Slika 10. Semantično podvojne strani

Semantično podvojne strani

Pravilna rešitev je torej ena stran za zahtevo panelna ograja in izdelavo spremenljivega izdelka, tj. na strani izdelka bo spustni meni z različnimi velikostmi in temu primerno različnimi cenami.

Paginirane strani

Paginirane strani je treba odstraniti! Kaj je paginirana stran? na primer 4. stran imenika spletne strani

https://craftsnake.com/shop/page/4/?lang=sl

Glede na dejstvo, da Google ne obdeluje tage next in prev že od leta 2019. Če ima stran 100 strani, bo prvih nekaj hitro pregledanih, toda “dlje v gozd”, dlje bo opravljalo delo. Paginacija mu pomaga najti potrebne strani veliko hitreje. Ampak če vasa trgovina ima neveliko artiklov bi bilo bolje uporabljati drugo vrsto paginacije – neskončno drsenje.

Po drugi strani, kaj je bolj priročno za uporabnike mobilnih naprav – brskanje po izdelkih tako, da se pomaknete navzdol ali poiščete majhen gumb s številko strani ali napisom next? Odgovor je očiten. Zato se Google zavzema za neskončno drsenje strani. Če imate veliko trgovino, lahko stalno nalagate strani ali pa imate gumb LOAD MORE. Ko pa imate majhen izbor, je bolje, da vse uredite na eni strani. Uporabnik se vam bo zahvalil. To je rešitev, ki jo Google priporoča za majhne trgovine.

Zakaj je promet za foto in video vsebine tako pomemben?

Pri tem poslu je zelo pomembno, kako izdelek izgleda vizualno, zato pogosto iščejo po slikah. V 8. mesecih je namreč 34,5 tisočkrat (!) so iskali slike na vašo temo. Se pravi, potencial za promocijo s slikami je odličen! Tu je le nekaj klikov, le 305, ker so slike v oddaljenih položajih in rast položajev ne kaže

Slika 11. Promet po iskanju v Google Image

promet skozi fotografije

Zdaj je dejansko vprašanje – zakaj so slike v oddaljenih položajih?

1-  slike niso optimizirane.

Niti po teži, niti po metatagih, niti po imenu datoteke. Datoteka z imenom “vrtno-ognišče.jpg” bi bila očitno bolj optimizirana kot “3.jpg.”

Slika 12 Primer nepravilne optimizacije slike

nepravilna optimizacija slike

Pozor! meta oznake v angleščini. Za slovensko različico meta oznake morajo biti v slovenščini. To je logično.

ALT, naslovu, opisu ne morete dodeliti enakih vrednosti. Morale bi biti drugačne! Ker opravljajo drugačno funkcijo. Torej optimizirani naj bodo za eno ključno poizvedbo, vendar mora biti oddaja drugačna. In ne morete narediti mešanice iz vseh metaoznak v vseh jezikih. V programu WordPress je mogoče vsako sliko optimizirati za svojo jezikovno različico.

2 – slike se običajno ne indeksirajo kot datoteke jpg, temveč kot strani z vdelano vsebino.

O tem sem podrobno pisala zgoraj v dvojnikih.

Dobra novica je, da so same fotografije unikatne. (približno. Pravkar sem začutila, da je čas, da povem kaj dobrega … 🙂

Promocija prek video vsebin je zelo obetavna.

Slika 13. Promet preko video

promet preko video

Morate delati na svojem kanalu YouTube. Posnamete lahko veliko video posnetkov, ki prikazujejo montažo-demontažo, trenutke izdelave, video posnetke s hvaležnimi strankami (!).

Na splošno bi morale biti grafične vsebine predstavljene na različnih spletnih straneh in v družabnih omrežjih. Zdaj Pinterest zelo aktivno raste, pogosto vsebina s te spletne strani zaseda prve pozicije v Google Images. Prepričajte se sami:

Slika 14. Uvrstitev v rezultatih iskanja v Googlu po slikah
Izdaja Googla po slikah

Večjezičnost in geotarget

V tem primeru se večjezičnost strani izvaja prek parametra lang, zato je na primer slovenska različica videti tako: https://craftsnake.com/?lang=sl

In to je narobe. Pravilen način bi bil to narediti v mapi https://craftsnake.com/sl. Tehnično gre za preusmeritev 301, vendar je bilo opaziti, da so URL-ji s parametri manj indeksirani in sodelujejo pri iskanju. In tak vnos https://craftsnake.com/sl je za uporabnika bolj prijeten na pogled.

Atribut hreflang, ki določa, katere strani so namenjene kateremu jeziku in državi, je na spletni strani nastavljen na naslednji način:

Primer SEO analize spletne strani 1

To pomeni, da ima spletna stran vsebino, namenjeno Rusom v Rusiji, Slovencem v Sloveniji in angleško govorečim v ZDA. Je pa po besedah ​​lastnika strani, katere proizvodnja se nahaja v Sloveniji, njegova ciljna publika tako Slovenci kot načeloma rusko govoreči, zanimiv pa je tudi nemški trg, pa tudi angleško govoreči.

Za to ciljno skupino bi moral biti pravi hreflang takšen:

Kako pravilno narediti hreflang

In potem bodo vsem rusko govorečim na svetu prikazani ruska različica, Slovencem iz Slovenije slovenska in angleška vsem angleško govorečim. Za Nemce morate izdelati nemško različico spletne strani posebej za Nemčijo in priporočam, da ne uporabljate angleške različice za celoten angleško govoreči svet, temveč posebej za Združeno kraljestvo, saj ima, če so vsi pogoji enaki, spletna stran z lokalizacijo glede na območje in jezik določene prednosti v regionalni razvrstitvi.

Poleg tega je zelo zaželeno, da ustvarite tudi večjezični zemljevid spletne strani, da boste Google obvestili o lokaliziranih različicah vaše strani. Videti bo nekako takole:

  •     http://www.example.com/sl/
  •                  rel=”alternate”
  •                  hreflang=”ru”
  •                  href=”http://www.example.com/ru/”
  •                  />
  •    <xhtml:link< p=””></xhtml:link<>
  •                  rel=”alternate”
  •                  hreflang=”en”
  •                  href=”http://www.example.com/en/”
  •                  />
  •                  rel=”alternate”
  •                  hreflang=”sl-si”
  •                  href=”http://www.example.com/sl/”
  •                  />

Sitemap trenutno nima lokalizirane različice.

Priporočljivo je tudi, da za vsako lokalno različico v Search Console Google naredite podračun za vsako jezikovno različico.

Tržni dejavniki za rangiranje spletne strani

Spletna stran  ima naslov, telefonsko številko in ime podjetja.

Toda na telefon ni mogoče klikniti (tako da bi lahko klicali s svojega mobilnega telefona), pravno ime brez navedbe DDV številke, naslov spletne strani brez Googlovega zemljevida, brez navedbe »kako do nas«, delovni čas ni naveden. To je potrebno ne samo za uporabnike, ampak tudi za vaš local seo in zmanjša obremenitev telefona. Poleg tega je Google pozoren tudi na takšne stvari, da ne omenjam dejstva, da morajo biti te informacije (po možnosti v nogi spletnega mesta) v mikroformatu Schema.org prisotne kot »Organizacija«.

Spletna stran je registrirana na Google Map, ima dobre ocene in odzive. Toda profil v Google My Business (GMB) je nepopoln, manjkajo delovne ure, telefon in ima le tri fotografije iz leta 2018.

Slika 15. Predstavitev podjetja v Google My Business (GMB)
Je tako vidna v iskanih rezultatih na iskalniku v Gogle

Poleg tega GMB ponuja priložnost za napovedovanje promocij, blog o podjetju. Le malo podjetij aktivno deluje v tej smeri. To je zelo močan pozitiven signal za promocijo na lokalnem trgu. Daje napredek pri lokalnih poizvedbah, kot so »panelne ograje Ljubljana«, »najboljše panelne ograje«, »kupiti panelne ograje blizu«

Slika 16. Uvrstitev v lokalnih rezultatih iskanja
uvrstitev v lokalnih rezultatih iskanja

Čeprav obstajajo mnenja tako na Googlu kot na Facebooku, na spletni strani niso predstavljena. Priporočam namestitev posebnega vtičnika, ki bo vse te preglede importiral na vašo spletno stran. Na primer, vtičnik Business Reviews Bundle (reklamna pavza:)) ta vtičnik z licenco lahko kupite pri meni, sproščen bo le 50 € skupaj s konfiguracijo, cenejši je kot če kupite vtičnik sami v maloprodaji, kjer stane 85 dolarjev). Tako bo videti na spletni strani:

Slika 17. Primeri odzivov strank, ki vzbujajo zaupanje
Primeri odzivov strank, ki vzbujajo zaupanje

Ocene bi morale biti, zlasti ocene dejanskih uporabnikov, ki jih je mogoče preveriti. To daje spletni strani zaupanje, pozitivno vpliva na priljubljenost blagovne znamke. Kaj pa vidimo na Facebooku? Od 14 ocen je samo ena resnična, ostale pa prepuščajo Indijcem in Tajcem.

Slika 18. Primeri ponarejenih ocen strank
Primeri ponarejenih ocen strank

Daj no! .. Iskalniki vse razumejo …:) Priporočam, da odstranite lažne ocene in razmislite o sistemu zvestobe, ki bo stranke motiviral, da pustijo mnenja. Na koncu lahko naročnika neposredno vprašate, stranke na zahtevo odgovorijo brez težav. In zaželeno je, da to ni bila le ocena, temveč podrobno besedilo. In ne bojte se negativnih ocen! Če takšen pregled pravilno obdelate, pokažete kako znate rešiti konfliktne situacije, potem bo to le plus za ugled podjetja.

Na spletne strani ni obrazca za povratne informacije. Tudi klepet bi bil zaželjen, če pa se ne moremo hitro odzvati, potem je bolje, da klepeta ni. Obrazec za povratne informacije pa je obvezen.

Pogovorimo se o snippetih in postavitvi strani

Se pravi, kako izgledajo vaše strani v Google SERP-jih. Izgledajo takole:

Slika 19. Snippet (povzetki spletni trgovine pri iskanju na Googlu)
povzetki spletnih strani

Mikroformat “Izdelek” je prisoten in to je dobro. Toda odlomek sam, brez slik, brez ocen in naslova, ni zelo motivirajoč, narejen enako.

Podrobno sem že napisala, da je pravilno oblikovati dober snippet. Del je vzet iz Title, del iz taga Description e Body. Zato vstopimo v kartico izdelka in preverimo, kaj imamo v vsebini. 

Kaj je treba popraviti na straneh izdelkov, kaj bi bilo idealno?

Torej:

  • V idealnem primeru bi moralo biti vsaj 1500 znakov. To je lahko tehnična specifikacija in opis izdelka v prosti obliki ter poglavje “vprašanja in odgovori”.
  • Grafična vsebina. Pomembni sta unikatnost in kakovost. Mora biti vsaj 1 fotografija (včasih imate 5-8 in to je dobro!), Ozadje je po možnosti belo, nekaj fotografij je lahko v življenjskem slogu. Tudi to je v redu. Velikost – ne več kot 100 kb. Naslov (ki se v WP samodejno oblikuje iz imena datoteke, lahko pa ga tudi uredite) in Alt – oba morata biti. Zelo je pomembno, da imate video! Lahko se prikaže v delčku in lahko dobro izboljša CTR strani.
  • Ocene strank in ocene z zvezdicami, obstajati mora možnost komentiranja (komentarji se redko puščajo, vendar taka možnost mora biti)

In splošne zahteve za vse strani, ne samo za izdelke:

  • Preverite tudi, ali stran ni zaprta pred indeksiranjem z oznako NOINDEX, ne glede na to, ali želite dodati nofollow ali ne – to je odvisno od vas. Toda bilo je že dokazano, da povezava do zunanjega solidnega vira ne vpliva negativno na statično težo strani.
  • Naj bo na strani prijazen naslov v URL. V latinščini! Vi imate strani s cirilico.

 

napake v URL-ju

 

  • Na zgornji sliki je še ena napaka – velike črke. To ni možno, uporabite lahko samo male črke. Če jh uporabljate na vrhu, lahko pri indeksiranju pride do težav.

Ključne besede

Na samem začetku, ko sem izračunala potencialni promet, sem dala primer tabele s pogostostjo zahtev. Pravzaprav je to vrh ledene gore. Resničnih prošenj je še veliko.

Vzemimo za primer najbolj priljubljeno poizvedbo “panelna ograja”.

Na spletnem mestu obstajajo razlike v velikosti (po katerih nihče ne vpraša, ker ljudje mislijo v drugih kategorijah, kot so „velika-majhna-srednja – za v stanovanje – za vrt“ itd.)

Čeprav zbirka ključnih besed ni vključena v tehnično analizo, vam bom vseeno dala primer, katere ključne besede in izraze lahko uporabimo pri pisanju metatagov in besedil.

Torej, osnova je ista “panelna ograja”. Različne možnosti:

  • Panelne ograje +cene, cenik
  • Najboljše panelne ograje
  • Panelne ograje +za vrt, palisado, hišo, dvorišče..
  • Slovenski proizvajalec‎ panelnih ograj
  • Prednosti in slabosti kovinskih ograj
  • Panelna kovinska ograja
  • Nerjaveča panelna ograja
  • Panelna ograja inox
  • Vrtna kovinska ograja
  • Nasveti za panelne ograje
  • Katera ograja je boljša in cenejša
  • Panelna ograja trgovina
  • Panelna ograja Ljubljana
  • Panelna ograja za psa /Pasja panelna ograja
    itd.

Preverite priljubljenost iskalne poizvedbe, jih zberite v klasterje, poglejte, kdo vodi po teh ključnih besedah, ustvarite ciljne strani – in pridobite promet! Namig. Priljubljenost zahteve “Panelne ograje cene” je 260 na mesec, obstajajo pa tudi Panelne ograje akcije, Panelne ograje poceni, od česa je odvisna cena na panelne ograje itd., Različnih dolžin “repa” in namena.

Ciljne strani je najlažje ustvariti s pomočjo bloga, ustvarjanja oddelka Projekti in “Vprašanjja in odgovori”. Zaenkrat vsega tega ni na spletni strani.

Povratne povezave in referenčni spam

Google ima zelo rad, če ima spletna stran veliko zunanjih povezav. Tako ima rad, da lahko zlahka postavi na vrh staro spletno stran z grozljivim dizajnom … z nepopolno SEO optimizacijo. Samo zato, ker je spletna stran z leti naravno nabralo veliko povezav z uglednih in zaupanja vrednih spletnih strani. Torej, ne da bi na kakršen koli način povečali maso povezav. To moramo storiti, ker zdaj je tam vse žalostno: po podoknu Google Webmaster povratne povezave prihajajo s 25 spletnih strani, vendar je to večinoma ali referenčni spam (obkrožena z rdečo) ali pa ne zelo ciljna (na primer spletna stran popgun na temo orožja), ruski regionalni imeniki itd.

Ciljne strani je najlažje ustvariti s pomočjo bloga, ustvarjanja oddelka Projekti in “Vprašanjja in odgovori”. Zaenkrat vsega tega ni na spletni strani.

Slika 20. Povratne povezave do spletne strani v skladu z Googlovo ploščo za spletne skrbnike
povratne povezave

Referenčni spam – negativni promet, ki ga ustvarijo spam – boti pod krinko različnih domen in naslovov IP. Glavni cilj je, da uporabnik sledi povezavi. Hkrati pa na sami strani sprejemnika roboti ustvarijo veliko ciljnih strani, ki ponujajo nekakšne sive storitve.

Sodeč po ogromnem številu izbrisanih strani v letu 2017, se je spletni strani zgodilo prav to. A vseeno ponekod obstajajo spletne strani, ki vodijo do teh izbrisanih strani. Google zagotavlja, da vidi vse in takšnih povezav ne upošteva, vendar jih je vseeno bolje zavrniti. Moje osebno mnenje je, da je učinkoviteje porabiti čas za gradnjo povratnih povezav z zanesljivih, ustreznih spletnih strani.

Zaključki in priporočila

  • Dokončate osnovni SEO on-site. Konfigurirajte pravi SEO vtičnik, predelate robots.txt, sitemap.xml (slednji upošteva lokalne različice).
  • Delajte na teži in velikosti slik. Konfigurirajte vtičnik za keširanje, izboljšajte hitrost nalaganja, najprej najbolj priljubljene strani in tudi strani, ki se zelo dolgo odpirajo.
  • Odstranite dvojnike, ustvarite spremenljive izdelke (po možnosti)
  • Zberite ključne besede. Ustvarite ciljne strani za nove ključne besede.
  • Optimizirajte strani izdelkov za določene ključne besede, izboljšajte vsebino in strukturo kartic izdelkov (fotografije, videoposnetki, povečano besedilo, blog z vprašanji in odgovori, nasveti, mnenj, ocene)
  • Ustvarite veliko grafične vsebine (fotografije, videoposnetke) tako za spletno stran kot za družabna omrežja, zlasti Youtube, Pinterest.
  • Izboljšajte dejavnike komercialne razvrstitve, motivirajte kupce, da napišejo mnenja in jih predložijo spletni strani za večje zaupanje in lokalen SEO.
  • Aktivno postavljajte povratne povezave do spletne strani. Zaželeno je na spletnih straneh, povezanih s slovensko regijo ali v regiji, kjer želite promocijo. Torej brez povezav z indijskih strani.
  • Izboljšajte nastavitve geo-ciljanja na spletni strani.
  • Če spremenite strukturo spletne strani ali ime URL-ja – ne pozabite nastaviti 301 preusmeritev.

Če vse naredite pravilno, potem lahko pričakujete promet v regiji 100 unikatnih obiskovalcev na dan in prejmete od vsaj 3 do 13 naročil na mesec. Ponavljam, da gre samo za komercialni promet. Če izdelate tudi ciljne strani (blog, projekte, reference, vprašanja in odgovore) za zahteve po informacijah (ki jih lahko na spletni strani pretvorite v komercialne), bo naročil več.

Vse bo odvisno od prizadevanja.

Če vam je bila analiza všeč, jo ocenite (glejte zvezdice spodaj) ali napišite komentar. In če imate vprašanja - vprašajte. Obožujem vprašanja:)

Ali želite podobno ali drugačno analizo za vašo spletno stran?

About the author

Leave a Reply

Ta spletna stran vsebuje piškotke. Omogočite piškotke, da vam lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo poglej podrobnosti .
Dovoli piškotkePoglej podrobnosti

GDPR

  • Pregled zasebnosti
  • Strogo nujni piškotki
  • Statistika
  • Trženje
  • Nerazvrščeni

Pregled zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke, tako da vam lahko zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot so prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran in pomagate naši skupini, da razumejo, kateri deli spletnega mesta najdete najbolj zanimive in uporabne.

Vse nastavitve piškotka lahko prilagodite tako, da pomaknete jezičke na levi strani.
Več informacij o našem pravilniku o piškotkih.

Strogo nujni piškotki

Nujno potreben piškotek je vedno omogočen, da lahko shranimo nastavitve za osnovne nastavitve piškotka.

Če onemogočite ta piškotek, ne bomo mogli shraniti svojih nastavitev. To pomeni, da boste morali vsakič, ko obiščete to spletno mesto, ponovno omogočiti ali onemogočiti piškotke.

Statistika

Piškotki za statistiko pomagajo lastnikom spletnih strani razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran tako, da anonimno zbirajo in javljajo informacije.

Trženje

Piškotki za trženje se uporabljajo za sledenje uporabnikom prek spletnih strani. Namen je prikazovanje oglasov, ki so primerni in zanimivi za posameznega uporabnika in zato več vredni za založnike in oglaševalce tujih strani.

Nerazvrščeni

Nerazvrščeni piškotki so piškotki, ki jim bomo skupaj s ponudniki posameznih piškotkov počasi razvrstili. Ti piškotki spletnemu mestu omogočajo, da vam zagotovimo boljšo funkcionalnost in osebno prilagoditev. Lahko jih nastavimo mi ali drugi ponudniki, katerih storitve smo dodali na naše strani. Namen teh piškotkov je, da vam na podlagi vaših predhodnih obiskov in nastavitev ponudimo bolj osebno izkušnjo naše spletni strani. Če teh piškotkov ne dovolite, nekatere ali vse te storitve morda ne bodo delovale pravilno.